אפילציה מחט חשמלית

בעידן של ריבוי הטכנולוגיות אפילציה היא השיטה הותיקה ביותר המנצחת את כל סוגי השיער.

קצת היסטוריה:

שיטת הסרת השיער באפילציה פותחה במקרה בשנת 1875 . ד"ר מישל צ'רלס היה חסר אונים בשל צמיחת ריסים הפוכה אצל מטופליו אשר גרמה לכאבים דלקות עיניים ובעיות אחרות. מתוך מצוקה זו החליט הרופא לנסות "טיפול חדשני" ההליך בזמנו בוצע בעזרת סוללה ושני חוטי חשמל בעזרתם צרב הד"ר את שורשי הריסים הבעייתים כך תיקן את כיוון צמיחת השערה ולהפתעתו אף גרם להפסקת הצמיחה.

כיום אפילציה – היא שיטה מוכרת ובטוחה , אני מטפלת כבר למעלה מ25 שנה בשיער מיותר ע"י אפילציה . הסרתי שיער לפני עידן טכנולוגיות האור מרגליים ידיים וגוף שלם, זו היתה אז הדרך היחידה להסרת שיער לצמיתות.

גם שהכנסתי לאורמדיקס בין החלוצים את הטכנולוגיות המתקדמות המשכתי למגר שיער מיותר ע"י אפילציה במקביל לטיפולי הסרת שיער ב- IPL . לא ניתן להסיר שיער לצמיתות ע"י טכנולגיות אור תמיד ישנם אזורים בעלי שיער דק מידי ופלומתי שיער זה אינו מגיב לטיפולי הסרת שיער בIPL ובלייזר, כמו כן אפילציה משמשת להסרת שיער אדמוני לבן וכן אזורים מסויימים המוגדרים כהורמונאלים בפנים ובגוף. אני מטפלת ע"י באפילציה גם לסיום טיפולי הסרת שיער IPL או הסרת שיער באינפרה אדום.

יתרונות:

באפילציה ניתן להסיר שערות בודדות ואין צורך להסתובב עם שיער מיותר ומביך בעיקר כשמדובר בהסרת שיער מהפנים ממש אין צורךלהמתין עד שכל השיער יצמח וניתן להגיע לטיפולים קצרים.

באפילציה ניתן להסיר שיער שקוף הנראה רק בשמש. אני מקפידה על סטנדרטים גבוהים של עבודה: המחטים אישיות, כל הציוד חד-פעמי והכלים סטריליים.

לפני תהליך הסרת שיער באפילציה מאלחשים את האזור המיוועד לטיפול אפילציה במשחות כגון אמלה / דוקאין ללקוח/ות רגיש/ות במיוחד הופך האלחוש את תהליך האפילציה לנסבל מאוד ,גם לקוחות רגישות מאוד לכאב עברו תהליך של הסרת שיער באפילציה בהצלחה,והן כיום נהנות מעור חלק וקורן.

אצל בנות שעולה חשד לחוסר איזון הורמונאלי , אמליץ לעבור בירור הורמונאלי אצל אנדרוקרינולוג (מומחה להורמונים)או בירור אצל גניקולוג לשלילת שחלות פוליציסטיות.

אך גם בבנות היודעות שהן סובלות מבעיה הורמונלית אך מסיבותיהן שלהן לא רוצות לקחת טיפול- בדר"כ גלולותאני ממליצה, במיוחד כשמדובר באזור הפנים לעבור טיפול ע"י אפילציה, במקרים אלו הטיפול ממושך יותר אך מניב תוצאות יפות.

הסרת שיער ע"י אפילציה הוא הטיפול היכול בסופו של דבר להתמודד גם עם שיעור ייתר הורמונאלי, הנגרם מהפרשת יתר של הורמונים אנדרוגנים (גבריים).

כיום המודעות אצל גברים גבוהה ורבים ממטופלי הם גברים העוברים טיפולי הסרת שיער באפילציה בעמצות הלחיים שם השיער דק ועדין ומגיב הייטב