HIFU 8D (High Intensity Focused Ultrasound)

"מתיחת פנים" עם גל אולטרסאונד היא הטרנד החם שכבש את העולם המערבי

בשנים האחרונות אנשים השכילו להבין שמעבר לעלויות הכבדות הכרוכות בניתוחי פנים, טיפולי בוטוקס והזרקות, תוצאות הטיפולים הללו לא בהכרח נותנות את המראה אותו קיוו לקבל, הפנים עלולות להראות מצועצעות ואף נטולות הבעה. החידוש של מתיחת פנים בשיטת ה- HIFU 8D / Ultherpy, הוא קבלת מראה צעיר, רענן ומתוח בצורה טבעית לחלוטין ובעלות נמוכה בהשוואה לניתוח תוך שמירה על הבעת פנים מקורית ולאורך זמן.

טיפול הHIFU נעשה באמצעות טכנולוגיה חדשה המבוססת על אנרגיית אולטרסאונד ממוקדת בעוצמה גבוהה שמטרתה היא הידוק עור הפנים והצוואר. גל האולטרסאונד הורס את הרקמות הקיימות באזור הגבות, סביב העיניים, מעלים קמטים וקמטוטים ובעצם מעניק טיפול מקיף ב"נפילות עור" וחיזוק קווי המתאר של הפנים. ה-D8 HIFU מייצג "Deep 8", משמעות הדבר היא שהוא יכול להגיע לשכבות רקמות עמוקות יותר מאשר מכשירי HIFU אחרים ובמילים אחרות, אם בחרתם בטיפול HIFU, בחרו HIFU 8D ותקבלו טיפול ללא מגע פולשני אשר מגיע לשכבה העמוקה ביותר של העור שבדרך כלל מגיעים אליה רק באמצעות ניתוח. התוצאה תהיה שינוי משמעותי במרקם העור, וכאמור ללא סכין מנתחים. הטיפול חייב להיעשות רק באמצעות איש מקצוע מומחה כגון: רופא עור, מנתח פלסטי או קוסמטיקאית מורשית שעברה הדרכה מקיפה. אני מיד מסבירה לכל מטופל/ת שכדי להתאים לטיפול ב-HIFU D8, עליהם להיות במצב בריאותי כללי טוב, להיות בעל ציפיות מציאותיות לגבי ההליך, ולחפש לשפר את רפיון העור קל עד בינוני או רפיון בפנים ובצוואר.

איך משפיע המכשיר על עור הפנים?

מכשיר ה- D8 HIFU שולח גל אולטרסאונד ממוקד ועוצמתי לאזור קטן של רקמה רכה ומכוון לרקמות העמוקות בעור, האזור מתחמם בעוצמה כזאת שהוא נפגע והגוף "מתגייס" ומייצר קולגן חדש לשיקום האזור. חשוב להבין שטכנולוגיית ה- 8D  HIFU מעבירה כמות אנרגיית חום רצויה ומבוקרת לעומקים הנכונים של הרקמה מבלי לפגוע בשטח הפנים של העור. נכון להיום, רק מכשירי ה- HIFU  מגיעים לשכבה זו מבלי לפגוע בשכבות חיצוניות. גל האולטרסאונד יוצר מעין "דלקת" מקומית, קלה ובלתי מורגשת עבורנו. הגוף מקבל איתות שהוא צריך להפעיל את כל "מנגנוני הריפוי" הטבעיים שברשותו, וכאן מתחיל להבנות הקולגן.

מה קורה במהלך הטיפול?

בזמן הטיפול תרגישו מכה קטנה של חום מרוכז מתחת לפני העור באזור המטופל. חלק ניכר מהמטופלים/ות מתארים תחושה זו כתחושת דגדוג. לעיתים הטיפול ב- HIFU 8D עלול להרגיש עוצמתי יותר וזה סימן חיובי לתחילת תהליך ייצור קולגן. האזורים הרגישים יותר הם אלה הקרובים יותר לעצם כגון אזור הלסת. חלק מהמטופלים מדווחים על תוצאות מיד אחרי הטיפול הראשון וחלקם יראו את השינוי כעבור מספר ימים.

אני תמיד מסבירה ללקוחותיי שהתוצאות האמיתיות מופיעות תוך חודשיים עד שלושה חודשים מתחילת הטיפול, כאשר הקולגן הבנוי החדש נכנס לפעולה, מרים ומהדק את עור הפנים והצוואר.

כמה טיפולים נדרשים?

בדרך כלל נדרשים 3 טיפולים. משך הטיפול נע בין 50-70 דקות, כל טיפול נעשה באזור אחר ובהפרש של שבועיים. בניגוד להזרקות, אין צורך לחזור על הטיפול בכל כמה חודשים היות  והשפעת הטיפול נמשכת עד שנתיים. מייד אחרי טיפול ניראה כ-30% מהתוצאה הכללית. תוצאה סופית תתקבל כ-180 יום לאחר הטיפול.

 

 

יתרונות הטיפול ב-HIPU 8D

  • מתיחה של עור הפנים והצוואר תוך שמירה על מראה טבעי, ללא חיתוך.
  • הרמה של אזור העפעפיים והגבות
  • מגיע לאזורים שניתן לטפל בהם אך ורק באמצעות ניתוח כמו: אזור קו הלסת וצוואר.
  • מגיע עד רקמת החיבור בין העור לשריר
  • מייצר קולגן טבעי המסייע לשמירה על מראה עור מתוח ובריא
  • מגמיש את העור בשכבות העמוקות ביותר
  • הטיפול אינו מלווה בכאבים, ללא תופעות לוואי וללא זמן החלמה
  • מתאים לכל סוגי (גווני) העור.
  • מתאים לכל עונות השנה.
  • ניתן לראות את תוצאות הטיפול באופן מידי, התוצאות נשמרות לאורך זמן ועד שנתיים מקבלת הטיפול הראשון
  • טיפול פשוט וזול יותר מניתוח

חסרונות:

הטיפול ב HIFU 8D לא מתאים לנשים צעירות מדיי (מתחת לגיל 30)

לא מתאים למי שרק עשתה הזרקות של חומצה היאלורונית. הסדר הנכון צריך להיות כזה שקודם כל עושים טיפול ב- HIFU ורק אז הזרקות.

במהלך האבחון אדע לומר אם את/ה מתאימים לקבל את הטיפול, במידה ולא, אציע לך טיפול חלופי שייתן תוצאות משמעותיות.

הטיפול נעשה בשכבות העמוקות של העור הוא חודר את הדרמיס ואת האפידרמיס וגורם לעור להראות צעיר יותר, החיסרון הוא שזה ממכר ואחרי מקסימום שנתיים תירצו שוב. 😊