הזרקת בוטוקס

בוטוליניום נכנס לשימוש רפואי בשנות השמונים ע"י רופאי עיניים לטיפול במצבים כגון פזילות, מיגרנה,הזעת יתר וכמובן העלמת קמטי הבעה. אישור שימוש בבוטוקס למטרות אסתטיקה התקבל בארצות הברית בשנת 2002.

היום אפשר לומר בוודאות שהודות לטיפולי בוטוקס מיליוני אנשים מהעולם וממדינת ישראל בפרט "נפטרו" מקמטי הבעה בפנים ונראים הרבה יותר צעירים לגילם.

הבוטוקס הינו תרופה ובשל כך רק רופא מורשה לבצע הזרקות בוטוקס.

מתי מתחיל להשפיע טיפול הזרקת בוטוקס?

השפעת בוטוקס על השריר מתחילה בדרך כלל לאחר שלושה ימים מיום ההזרקה ונמשכת שלושה חודשים לפחות.

הצלחות טיפולי הבוטוקס:

טיפולי הבוטוקס מצליח בדרך כלל לבצע החלקת קמטים בפנים עד 80% מקמטי הבעה והתוצאה הסופית משתנה ממקרה למקרה. השפעת הבוטוקס היא זמנית ומשתנה בהתאם לעור המטופל. מטופל יזדקק בהזרקות חוזרות בעתיד בהתאם למטרות .

הטיפול:

הזרקת הבוטוקס מתבצעת בקליניקה שלי באורמדיקס בפתח תקוה. ההזרקה נעשית בדרך כלל ללא הרדמה למרות שניתן לקחת משככי כאבים לפני התחלת טיפול. מטופלים "מצביעים" על אי נחות מינימאלית כתוצאה מהחדרת המחט. ברוב הטיפולים, ההזרקה נמשכת מספר דקות בודדות בלבד והמטופל חוזר הביתה זמן קצר לאחר הטיפול .

נקודות ההזרקה מאוד חשובות בטיפול. קיימות מספר נקודות הזרקה מוסכמות בכל אזור בפנים והן לא נמצאות בתוך קמטי העור אלא בשרירים שגורמים להיווצרות הקמט.

הטיפול בבוטוקס יעיל במיוחד רק בשלושה איזורים: סביב העיניים,בין הגבות ועל המצח.השפעת הבוטוקס מתחילה להופיע ברוב המקרים במשך השבוע ונמשכת עד שישה חודשים.

Evolence – אוולנס

חומר מילוי תוצרת ישראל, על בסיס קולגן, שגרם למהפכה אמיתית בתחום מילוי קמטים.

האוולנס בריז הנו פיתוח אחרון ומתקדם למילוי קמטוטים עדינים מעל השפה ובאזור הלחיים. הגבלות קודמות בשימוש קולגן, כמו צורך בביצוע טסט לאלרגיה לפני ההזרקה, הוסר הודות לשיטות ניקוי מתקדמות. אין שום הגבלות אחרי הטיפול ומטופלים חוזרים לתפקוד רגיל ישר אחרי ההזרקה.לזהות או לחוש שמדובר בשתל, כיוון שרובו עשוי מים – עובדה המשאירה רק את האפקט האסתטי גלוי לעין.

כמה זמן נמשכות השפעות של אוולנס?

קולגן משמש לצרכים רפואיים כבר יותר ממאה שנים, ונמצא בשימוש רגיל כחומר קוסמטי להזרקה כבר יותר משני עשורים. עד היום, היה החיסרון העיקרי של חומר מילוי מבוססי קולגן אריכות ימים מוגבלת והצורך בהזרקה חוזרת 2 עד 3 פעמים בשנה כדי לשמור על התוצאות.

באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, מוגנות בפטנט, מציב אוולנס קנה מידה חדש לעמידותו של טיפול הקולגן, עם השפעה לאורך זמן. אוולנס משיב את גמישות העור לתקופה של 12 חודשים לפחות, ואינו מצריך טיפול חוזר יקר מידי מספר חודשים. ההשפעה הנראית של האוולנס מורגשת במהלך כל התקופה.

רסטילן

שילוב חומר טבעי (קולגן) עם זמן השפעה ארוך (עד שנה וחצי) נותן פתרון אידיאלי למילוי קמטים, שקעים ושפתיים.

ג'ל העשוי מחומצה היאלורונית טהורה, חומר המצוי באופן טבעי בגופנו. חומצה היאלורונית קושרת אליה מים, מספקת לחות והיא זו המעניקה את הנפח לעור.

עם הגיל, הולך ופוחת תהליך ייצור החומצה ההיאלורונית בגופנו. הזרקה פשוטה של רסטילן ממלאת את אובדן הנפח בעור ומשפרת את מראך על ידי יצירת שפתיים מלאות והעלמת קמטים. הטיפול נעשה על ידי אלחוש מקומי של המקום המטופל. הרסטילן הינו חומר טבעי ולכן נספג ונעלם לחלוטין לאחר כשנה עד שנה וחצי.

זהו חומר מילוי פופולארי בשנים האחרונות ומשתמשים בו במקומות שונים בעולם כולל ארה"ב, אירופה וישראל. הוא נחשב בין חומרי המילוי שמשך פעילותם נמשכת שנתיים ויותר. הוא מורכב מקלציום הידרוקסיאפאטית והוא מהווה מרכיב מהעצם בגופנו.

מורכב מסידן עם חלקיקים בגדלים שונים הממלאים נפח וגורמים לרקמת העור ליצור את רקמת הקולגן הטבעית למילוי שאר הקפלים.

משתמשים בו כטיפול ברפואה אורטופדית, כירורגיה, רפואת שינים ועינים. מתכונותיו החשובות שהוא אינו אלרגני, אין צורך במבחן רגישות ואינו נודד בגוף. מבחינה אסתטית הוא טוב לטיפול בקמטים בפנים קמטים מצידי הפה , לחיים חומר מילוי לשקעים בלחי ופנים, קמטי הבעה ועיצוב שולי השפתיים. הוא נוח להזרקה והתוצאה לאחר הזרקתו הינה מיידית.

רדיאס

זהו חומר מילוי פופלרי מאוד ומשתמשים בו במקומות שונים בעולם כולל אירופה ארה"ב וישראל הוא נחשב לחומר מילוי שהשפעתו ארוכה בממוצא עד שנתיים.הוא מורכב מקלציום(סידן) שהוא מרכיב טבעי , כמו העצם בגופנו. יתרונו בכך שבעצם הרכבו מסידן עם חלקיקים בגדלים שונים דבר המעודד נפח וגורם לרקמת העור לעודד את בניית רקמת הקולגן הטיבעית למילוי הקמטים והקפלים.אחת מתכונותיו החשובות, שהוא אינו אלרגני ואין צורך בביצוע מבחן רגישות, יתרון נוסף הוא בכך שאינו נודד בגוף. הוא טוב לטיפול בקמטים בפנים, קפלים בצידי הפה, עיצוב לחיים, מילוי שקעים בלחי ובפנים ובקמטי ההבעה.הוא נוח להזרקה והתוצאה לאחר הזרקתו הינב מיידית.

עיבוי שפתיים

אין אישה שלא רוצה שפתיים יפות, עיבוי שפתיים פופולארי בעיקר בקרב בנות צעירות שאוהבות למשוך צומת לב מהסביבה ובמיוחד מהגברים. לנשים מתבגרות קיימות סיבות נוספות לעבור מילוי שפתיים : נסיגת חניכיים, ירידה בריכוז ואיכות קולגן בעור הפנים, הופעת קמטים או קמטוטים סביב הפה אשר גורמות לאותן נשים להראות מבוגרות מגילן האמיתי. סיבות נוספות למילוי שפתיים : צלקות, נפילת שפתיים או חוסר התאמה שנגרם במשך השנים בין השפתיים למבנה הפנים. שינויי גיל באזור הפה גורמות להתכווצות שפתיים וכתוצאה מכך השפתיים נעשות דקות ומקומטות.

עיבוי שפתיים: כיצד מתבצע טיפול עיבוי שפתיים ?

"ניתוח" עיבוי שפתיים מתבצע על ידי הזרקת חומר מילוי לשפתיים במספר אזורים בשפתיים. בשלב הבא מבצע הרופא עיסויי כדי שהחומר המוזרק לשפתיים יתאזן בצורה אחידה ובסיום התהליך נקבל עיצוב של שפתיים מושלמות, ניתן לבצע מילוי שפתיים ע"י הרדמה מקומית. משך זמן טיפול עיבוי שפתיים כולל זמן ההרדמה והזרקת חומרי המילוי הינה עד שעה, ההתאוששות מטיפול זה הינה קלה וכבר באותו יום תחזרו לשגרת חיים רגילה, את תוצאות טיפול הגדלת שפתיים תראו כבר לאחר מספר ימים.

עיבוי שפתיים הינו טיפול פשוט וללא סיכונים רבים. עקב מבנה יעודי של רקמת השפה צריך לקחת בחשבון שלא תמיד חומר המילוי מתפזר בשפתיים בצורה רצויה.

כדי להימנע מבעיות מסוג זה כדאי לבצע מילוי שפתיים על-ידי חומרי מילוי איכותיים ביותר כמו אוולנס על בסיס קולגן או חומרים על בסיס חומצה היאלורונית.

חומרי מילוי טבעיים כגון אוולנס על בסיס קולגן אינם גורמים לתופעות לוואי ובטוחים להזרקה בשפתיים. יש אפשרות לבצע מילוי שפתיים עם חומרי מילוי סינטטיים כמו ביו אלקמיד אך צריך לקחת בחשבון אפשרות הופעת תופעות לוואי.

עיצוב עצמות לחיים לפני ואחרי

מילוי שפתיים לפני ואחרי

מילוי קמטים לפני ואחרי