שיטה אחת – ניצחון ענק לעור

שיטה אחת המתאימה לכולם – הכלים שכל עור זקוק להם ! טכנולוגיה מבוססת זרם חשמלי מבוקר  פריקת זרם מתרחשת כל זמן שהידית מונחת על העור  העבודה ותנועת הידית  על האזור המטופל יוצרות מיקרו תעלות בשכבת הקרנית ובהתאמה יצירת נתיב להחדרת חומרים הידרופיליים – מבוססי מים לנוע אל פנים העור.

השפעת  הטכנולוגיה על העור

מכשיר ה DCOOL המשלב את הטכנולוגיות אלקטרופורציה ויוניזציה בשילוב קירור וחימום רקמה דבר המאפשר החדרת  חומרים פעילים הידרופיליים- (מבוססי מים) המסייעים בהגברת הלחות בעור.

שיפור מטבוליזם תאי, שיפור תפקוד העור וממברנת התא המאפשרת  התמודדות עם טראומה ומצבי יובש קיצון.
המכשיר מאפשר טיפול בעור בעייתי מגורה ודלקתי תוך שימוש בחומרים אנטי בקטריאליים ואנטי דלקתיים.

טיפול אנטי אייג'ינג מנצח!

עור בלי לחות הוא עור מת … בשיטת האלקטרו פורציה – מזוטרפיה ללא מחטים (אנו מעניקים לעור את הכלים לו הוא זקוק : חומצה היאלרונית ממוזערת וחדירה / פפטידים/ אבסטרקטים/ ויטמין C ועוד חומרים פעילים

טכנולוגיית אלקטרו פורציה הינה טכנולוגיה המאפשרת והחדרת חומרים פעילים אל עומק העור

ע"י פתיחת תעלות השיטה היא פיזיקאלית המאפשרת החדרה ומעבר חומרים פעילים מולקולות המשנות את פנים התא ותפקודו הטיפול .

מולקולות המשנות את פנים התא ותפקודו הטיפול מעבר החומרים נעשה דרך המברנה הדוי- לפידית (חומר שומני החוסם את מעבר החומרים אל תוך העור ) הדבר נעשה ע"י שימוש בפולסים חשמליים ללא כאב או חוסר נוחות

מזוטרפיה ללא מחטים מבוססת מחקר מדעי המוכיח שקרום התא מסוגל לרכז שדה חשמלי

↵ התהליך גורם לעליה במוליכות החשמלית של ממברנת התא ושינוי במבנה במבנה הליפידים שיבושים במולקולות שומניות פוספוליפידים ויוצרת פורות/תעלות (נקבים) ליפידיים . הנקבוביות מתהוות כשהמתח החשמלי פועל לאורך קרום התא מגיע לנקודות השיא מבלי לגרום לפירוקו של הקרום דבר המאפשר חדירת חומרים אל תוך התא.

הטיפול אינו מתאים לנשים הרות / בעלי קוצב לב / אנשים עם מתכות בגוף – פלטינות / חולי אפלפסיה