ההתבגרות – הזדקנות היא הגורם השכיח ביותר למראה עור נפול,
שקוע, עייף וחסר חיים. העור מאבד את הקולגן והאלסטין, רקמת החיבור התומכת של עור הפנים שלך, שגורם לו להיראות רך , מלא חיים וצעיר. בנוסף , שרירי הפנים (השלד המחזיק) נחלשים עם הגיל .
חשיפה לשמש היא סיבה נוספת הגורמת לעור לאבד את גמישותו.
כמו כן, גם ירידה דרסטית במשקל עלולה להשאיר את ערינו מדובלל, לא מוצק ונפול.
דרכי טיפול והתנהלות (רצוי ומומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית רפואית המתמחה בתחום או רופא עור ולא לקבל החלטות על דעת עצמך, זה עלול לעלות ביוקר לעור הפנים שלך!)
* קרם פנים המותאם באופן אישי לעור פניך, מצב העור והתקדמות תהליכים בעור הפנים. שימוש בקרם לחות הכולל וויטמין A, וויטמין C, חומצת אלפא הידרוקסית או חומצת בטא הידרוקסית, יכולים לסייע בהאטת תהליכי הזדקנות העור.
* נטילת תוספי ויטמינים נוגדי חמצון יכולים לשפר את הבריאות הכללית של העור שלך, כמובן, שיש להתייעץ עם רופא לפני נטילת הוויטמינים ולבדוק חסרים באמצעות בדיקות המיועדות לכך.
* אכילה מאוזנת ובריאה, שתייה מרובה, צריכה של פירות, ירקות ומאכלים המכילים וויטמינים ומינרלים, ומסייעים לתהליכים נוגדי חמצון בגוף, בוודאות ישפיעו לטובה גם על עור הפנים.
* טיפולי מזותרפיה – המזותרפיה היא טכנולוגיה רפואית המסייעת להתחדשות העור. הטיפול מבוצע באמצעות מכשיר מהפכני הנקרא Tri-M, אשר עושה שימוש במחטים זעירות ב מהירות גבוהה של 100 דיקורים לשנייה דבר המאפשר לעבור את תהליך ללא כאב ובנוחות. המחטים הזעירות מוחדרות לשכבת העור הפנימי ויוצרות נקבים זעירים רבים בצפיפות גבוהה. המחטים יוצרות גירוי מקומי עדין ובלתי מורגש ומניעות את התחדשות הקולגן והאלסטין של העור.