עור בוגר אינו בהכרח עור שנראה זקן. טיפול מובנה ויעיל יעניק לכם שנים רבות של מראה עור נפלא, הרגשה נהדרת ותגובות שכיף לקבל מהסביבה.

במכון אורמדיקס הכי קוסמטיקה רפואית, קיימים מגוון נרחב של טיפולי פנים, טיפולי יופי, טיפולי פנים ייעודיים לנשים ולגברים ועוד. הטיפול מותאם לכול אחד ואחת באופן אינדיבידואלי לאחר אבחון מקצועי של העור ובניית תוכנית טיפולים תוך כדי מתן הסבר והכוונה של הלקוח/ה.

טיפולי אנטיאייג'ינג לעור הפנים הם נדבך נוסף על טיפולי הפנים הבסיסיים ומתאימים לגברים ולנשים כאחד החל מגילאי השלושים המוקדמות (בד"כ זו התקופה בה עור הפנים מתחיל להראות סימני התבגרות).

מדוע אנו צריכים טיפול פנים ייעודי – אנטיאייגי'נג לעור הפנים?

ככול שאנו מתבגרים, עור הפנים שלנו הופך דק ויבש יותר. העור מאבד את הקולגן שבו, אשר מעניק לו את מראהו העבה, מלא החיים וה"נפוח", ואת האלסטין, חלבון המצוי בעור האחראי על האלסטיות המאפשרת לרקמות לחזור לצורתן המקורית.

תאים חדשים ממשיכים להבנות בשכבות העמוקות יותר של עור הפנים, אך פעילותם איטית יותר וחושפת את השכבה העליונה של עורנו לפגעי מזג האוויר, הסביבה והזמן, מראהו הופך עמום ו"מלוכלך" יותר, ולפתע אנו מגלים את קווי המתאר בצורת קמטוטים וקמטים (באזור העיניים, פה, מצח וכיו"ב) שלא ידענו שבכלל קיימים.

טיפול אנטיאייג'ינג יכלול פילינג המותאם באופן אישי לעור הפנים, להסרת תאים מתים, חידוש תאים, המרצת הדם וחידוש אספקת החמצן אליהם. פילינג איכותי מנקה את העור ומכין אותו לקבלה והחדרה של חומרים מזינים. כמו כן הטיפול יכול להכיל מסכות קולגן וסרומים מיוחדים בעלי חומרים נוגדי חמצון כמו הוויטמין C או מרכיבים כמו חומצה היאלורונית (אשר מושכת מים לתוך התאים).

השלבים הבסיסיים בטיפול אנטיאייג'ינג:

ניקוי יסודי של עור הפנים בתכשירים המותאמים לעור בוגר.
אבחון של עור הפנים. משתמשים בתהליך זה בזכוכית מגדלת מוארת לשם חשיפה של מצבי עור שונים שפחות נראים לעין: כתמי שמש, פיגמנטציה, נימי דם שבורים, עור יבש, קמטים, קמטוטים, נקודות שחורות, פצעונים וכיו"ב.
פילינג המותאם לעור הפנים שלך.
ניקוי קומודונים במידה ויש (עור בוגר נוטה יותר לנקודות שחורות גדולות). זהו תהליך שמצריך מיומנות וניסיון בעור בוגר ולכן יש לבצע את התהליך רק אצל קוסמטיקאית רפואית מנוסה.
עיסוי הפנים, לשם הרגעה והמרצת מחזור הדם.
החדרת חומרים מזינים בהתאם למצב העור.
מסיכת הזנה בהתאמה אישית לעור.
טונרים, סרומים וקרמי הגנה.
ייעוץ להמשך טיפול עצמאי בבית והתאמת תכשירים.
כול כמה זמן עלייך לבצע טיפול אנטיאייג'ינג?

תלוי כמובן בשוני מצב העור מאדם לאדם. המצב האופטימאלי הוא בכול חודש , לרענן, להסיר תאים מתים, לעודד בניית תאים חדשים, להמריץ את הדם ולהזין אותו בחומרים המתאימים למצבו.

ואם לא בכול חודש, לפחות 4 פעמים בשנה בחילופי העונות.

האם טיפול האנטיאייג'ינג אכן משיג תוצאות?

במידה והקוסמטיקאית הרפואית מקצועית, מנוסה במתן פתרונות לעור בוגר, בעלת הטכנולוגיות, המכשור והתכשירים הנכונים, בהחלט ניתן לראות תוצאות יפות, שימור העור, והאטת תהליכי הזדקנות עור הפנים.

כמו כן, יש לקחת בחשבון את הטיפול העצמאי בבית, תוך שימוש בחומרים המותאמים לעור הפנים לאחר התייעצות עם הקוסמטיקאית שלכם.

כמו כן, קיימות כיום טכנולוגיות מתקדמות לטיפול בתהליכי הזדקנות העור והתוצאות מדהימות:

E STYLE בטכנולוגיית אלוס- לחידוש ומיצוק העור, שיפור קמטים והעלמת קמטוטים.

מזותרפיה TRI-M – טיפול המסייע להתחדשות הקולגן והאלסטין של העור

GLOW בטכנולוגיית פרקשנל (FSR) – למיצוק העור, לרפיון העור, לטיפול בקמטים

לסיכום, רצוי ומומלץ לקבל ייעוץ ואבחון מקצועי מקוסמטיקאית רפואית, המנוסה בטיפול בעור בוגר ובתהליכי אנטיאייג'ינג. קוסמטיקאית מנוסה תאבחן נכונה את מצב העור, תדע להעניק את הטיפול האופטימאלי עבורכם, תעשה שימוש בחומרים המתאימים במדויק ותדע להמליץ על המשך טיפול ותכשירים באופן עצמאי, בכדי לשמר את התוצאות לאורך זמן. כמו כן, יש להקפיד על המשך טיפול ותחזוקה אפקטיביים, שימוש בתכשירים שנתנו לכם, הימנעות מחשיפה לקרני שמש מזיקות, שימוש בקרמי הגנה מסנני קרינה, אכילה נכונה ובריאה ושתייה מרובה.

לפרטים וקביעת פגישת ייעוץ ואבחון העור ללא עלות

אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית PME מאז 1989

אורמדיקס הכי קוסמטיקה רפואית פתח תקווה

רחל המשוררת 33, פתח תקווה, 03-9332857