החגים קרבים ובאים הימים עמוסים בהכנות לחג קניות לארוחת החג ביגוד וכמובן מתנות למארחים. כולנו רוצים להראות במיטיבנו אך למי יש זמן ? מאמר זה יוקדש לתכשירים פעילים לשימוש ביתי עם תוצאות מיידיות לטיפול במגוון בעיות עור.

במקום הראשון המלך: BTX –Magic Derma

הסדרה הכוללת שני תכשירים בטכנולוגיית תאי גזע שוויצריים. זו סדרה טיפולית עוצמתית עם אפקט מיידי לחידוש ושיקום עור הפנים! שימוש  נכון בערכה מביא לאפקט של מתיחת פנים תוך מספר דק'.

הבהרת כתמי פיגמנטציה (כתמי עור). טיפול לאקנה ופוסט אקנה לריפי מלא ללא תופעות לוואי.

המוצר הוא בעל פטנט עולמי עם אלפי הצלחות מוכחות ברחבי העולם. סדרה זו מטפלת בשיקום חידוש ותיקון העור ומעניקה פתרונות מיידיים לבעיות עור שונות. מצמצמת את עומק הקמטים והקמטוטים, מטפלת בכתמים בעור והיפר פיגמנטציה . מטפלת בפוסט אקנה – כתמים בעור כתוצאה מפצעי בגרות.  יעיל מאוד לטיפול באקנה  וולגריס ומהווה תחליף בריא ויעיל לראוקטאן !! שימוש נכון מביא להגברה של הקולגן והאלסטין  ומשפרת את הטונוס של עור הפנים.

בקיצור מתיחת פנים ! וטיפול בבעיות עור וכל  זאת ללא חומרים משמרים וללא פרבנים וחומרי ריח וצבע.

בקבוקון מס 1 – דגריזר (חומר המיועד להסיר כל שארית שומן מהעור) יש לנקות בעזרת פד צמר גפן או פג גזה את כל שטח הפנים והצוואר בתנועות שתי וערב. לא מסירים וממתינים 5 דקות.

בקבוקון מס' 2- הפילינג יש למרוח שכבה אחידה בתנועות שתי וערב – חשוב אין לחזור על פעולת הפילינג יותר משתי פעמים, להתרחק והמנע מאזור העניים  עם הפילינג.

בעור רגיש יש לעשות מריחה אחת. בעור עמיד ומורגל לטיפול בחומרים פעילים יותר אפשר שתי מריחות, יש להמתין 4 דקות בין מריחה למריחה.

בטיפול למתיחת פנים יש לסיים במריחת חומצה היאלהרונית או סרום/ קרם תאי גזע. מספר ימים לאחר הטיפול יתכן בהתאם לרגישות העור המטופל ומספר המריחות קילפוף קל שאינו מפריע לשגרת החים והינו חלק מההליך הטיפולי.

חשוב בחשיפה לשמש יש למרוח קרם להגנה בעל  SPF גבוה. כדי לדעת להשתמש בתכשיר נהדר זה בצורה נכונה אנו באורמדיקס מזמינים אתכם לטיפול הדגמה והכוונה אישית ללא תשלום לפני רכישת התכשיר.

Leorex פיזיקה נגד קמטים

לאורקס נוסדה כשנת 2004 על ידי צוות מדענים מתחום הפיזיקה והביו פיזיקה, בשיתוף הדרמטולוגים המובילים, העוסקים במחקר ופיתוח תמידי. כל מוצרי לאורקס מיוצרים במעבדות בתנאי רוקחות תחת

פיקוח קפדני של ה – FDA האמריקאי וה – GMP ומשרדי בריאות בארץ ובעולם. בעקבות פיתוח נוסחה פיזיקלית מבוססת ננו-טכנולוגיה.

LEOREX חוללה מהפכה כעקבות מעבר לשיטה הפיזיקלית ע״י נוסחה ייחודית הרשומה כפטנט, פרי פיתוחו של פרופ׳ דב אינגמוה נוסחה פיזיקאית המבוססת ננו-טכנולוגיה המצליחה היכן שאחרים נכשלו בתחום הקוסמטיקה הקונבנציונלית התוצאות מרשימות כבר בשימוש הראשון.

אין צורך לנסות 14־ יום כדי לראות שינוי, אין צורך לבזבז שעות רבות על מיטת הטיפולים .שימוש קבוע בלאורקס, אחת לשבוע, מחליק קמטים וקמטוטים גם באזורים רגישים כמו העור הדק והעדין מתחת לעין.

בנוסף לתוצאות המידיות הנותנות אפקט של מתיחת פנים  הפעילות הייחודית של הקוסמטיקה הפיזקאית  גורמת לדחיקת הקמטים כלפי מעלה דבר המאפשר שחרור כלי דם שהיו חסומים מתחת לקמטים וחידוש הספקת הדם והחמצן לאזורים שהיו חבויים תחת הקמט, דבר הגורם לשיקום האזור הפגוע . הזרמת הדם משפרת את המטבוליזם ותפקוד הקולגן ובעלת השפעה משקמת לטווח הארוך.

המסיכות של LEOREX מגיעות באריזה של 10 שקיות  אטומות.

הוראות לשימוש נכון:

לפני שימוש יש לנקות את הפנים / האזור המטופל ביסודיות . לאחר הניקוי יש להטיב את האזור המטופל – תוצאות מתקבלות רק עור נקי לחלוטין ורטוב בזמן המריחה. שלב הבא מעסים את שקית המסכה כ- 30 שניות ומורחים על עור רטוב. ממתינים כ15- 20 דקות ומסירים התוצאות נראות מידית ומשתפרות ב 8 שעות הבאות .

היהלום שבכתר היא סדרת הזהב מכילה: בוסטר לאזור העניים – מצמצם נפיחויות מבהיר כהויות ומטפל בקמטים סביב העין – בוסטר העניים מגיע באריזה ללא צורך בעיסוי המוצר לפני מריחתו. לאחרונה הוציאה החברה  תכשיר מדהים :בוסטר גולד  לאזור הפנים כולו שנותן אפקט של מתיחת פנים !

סדרות נוספות: בוסטר לטיפול בלילה, בוסטר לעור רגיל, בוסטר לאזור הצוואר והמחשוף בוסטר לעור יבש מאוד ולגיל המבוגר. כמו כן  סרומים לאזור הפנים, העניים ותכשיר לחות לשימוש לאחר המסכה. מוצרים אלו מאפשרים לכם לבצע טיפול פנים מקצועי בביתכם וזמין מידית לפני כל אירוע או כטיפול ממושך.