מדריך חדש יגלה לכם מדוע אתם נכשלים במלחמה באקנה ואת שש הטעיות שגורמות לכם להרגיש על הפנים ואת השיטה המהפכנית בעזרתה תוכלו להיפתר מהבושה להרגיש מושכים וסקסיים להגיע לפנים חלקות ללא אקנה ולהיפתר מההרגשה שכולם נועצים בכם מבטים.

במדריך אחשוף בפניכם את הסודות למלחמה באקנה שאספתי ב – 25 שנה של ניסיון:

• מהן שש הטעיות הגורמות לכם להרגיש על הפנים-כך שכבר היום תוכלו להקל על התופעה.
• תכירו את הטכנולוגיה שתגרום לשינוי בחייכם להעלמת האקנה תוך מספר שבועות כך שתוכלו להרגיש יצורים אנושיים רגילים .
• תגלו את שיטת הטיפול שתביא אתכם לעור חלק כך שהמראה תהיה החברה הטובה ביותר שלכם.
• תגלו את הטיפול שעזר למאות לקוחותיי להיפטר מהאקנה לתמיד .

היי אני אורית קוסמטיקאית רפואית מאז 1989 החלטתי לתת לכם במתנה את הספרון כי חשוב לי שתדעו שהאקנה איננו מכה משמיים ויש לו פתרון!

עדויות מלקוחות

אני בת 24 גרה תל אביב הגעתי לאורית בעקבות המלצה כדי לטפל בשיעור ייתר, באותו זמן סבלתי מפצעי בגרות ואני מורה בבית ספר יסודי כך שנתקלתי במצבים בהם תלמידים פשוט נגשו אלי ושאלו "למה יש לך חצ'קונים המורה?" מצב זה גרם לי ממש בושה חוסר נוחות ופגם בביטחון האישי שלי. בעצת אורית התחלתי טיפולים בשיטה המיוחדת שלה ואני חייבת לציין שלאחר מס מועט של טיפולים באווירה נוחה ונעימה סוף סוף לאחר שנים של סבל ופצעים בלתי פוסקים אני שוב יכולה להסתובב בין תלמידי והצוות ללא בושה והביטחון העצמי שלי השתפר פלאים. אני מודה לאורית ולצוות אורמדיקס מכל הלב

מלי בת 24

הגעתי לאורית בן יהודה לאחר שסבלתי במשך שנים ארוכות מאקנה באזור הפנים והצוואר. לפני שהגעתי אל אורית, ניסיתי כמעט כלטיפול אפשרי (קונבנציונאלי ולא קונבנציונאלי) על מנת להפטר מפצעי הבגרות (שנשארו לצערי גם אחרי שהתבגרתי). טופלתי בעבר ע"י רואקוטן, משחות, סבונים, נטורופתיה, תזונה סינית, דיקור סיני, ויטמינים ומה לא, אך ללא הצלחה. הלכתי גם לקוסמטיקאיות אחרות אשר פזרו הבטחות לכל עבר וללא כיסוי. לאחר שנואשתי מכולם, הגעתי לאורית בן יהודה בעקבות המלצה חמה של חברה. מה שלא הצליחו האחרים, הצליחה אורית ובגדול, ולאחר שנים של סבל וצער על מצב פניי, המצב התהפך והשתנה פלאים תוך מספר חודשים והכול הודות לטיפול המסור והמקצועי של אורית.. כיום, לאחר הטיפול האינטנסיבי שהביא לשינוי המהיר, אני ממשיכה בטיפולי הפנים על מנת לשמור על המצב הקיים. אני ממליצה בחום על אורית לכל אדם אשר סובל מאקנה ואשר מחפש פיתרון אמיתי ופנים חלקות. מודה לך מעומק ליבי (לקוחה מרוצה בהחלט)

אורית

אני בת 16 וכבר בגיל 14 וחצי היו לי מלא חצקונים. לא היה לי בטחון ללכת לבית הספר כי ממש הרגשתי שנועצים בי מבטים ו"חברות" ממש הציקו לי והלכתי ל 2 קוסמטיקאיות שונות מהמלצות שלהן. והמצב ממש לא השתפר היו ימים שפשוט עשיתי את עצמי חולה כדי לא ללכת לבית הספר, הייתי ממש בדיכאון. ואז ראתה אותי חברה של אמא וסיפרה לי על המכון של אורית בו היא מטופלת. היא סיפרה לי על נערים ונערות בגילי שמצבם השתפר פלאים . הקיצר אמא קבעה לי תור. כבר בתחילת הטיפול היה שיפור כך שהיה לי חשק להתמיד בטיפול . תודה לאורית ולצוות שהחזירו לי את הביטחון והחיוך בגיל החשוב הזה תודה ענקית מהילה בן נאים.

הילה בן נאים