מדוע מזדקן עורנו? אנו מחלקים את תהליך ההזדקנות לשניים:

הזדקנות פנימית / הורמונאלית – ההזדקנות הגנטית המתרחשת בכל אחד מאיתנו, הזדקנות העור מתחילה להראות סימניה כבר בגיל 25. הזדקנות פנימית הינו תהליך ההזדקנות הטבעי ומוגדר כירידה תפקודית במערכות הגוף השונות.

הזדקנות הורמונלית, בעיקר אצל נשים מתחילה כאשר רמת האסטרוגן יורדת , כתוצאה מרמת אסטרוגן נמוכה, נחלשים סיבי הקולגן והאלסטין וההשפעה על העור מיידית. הירידה ברמות ההורמונים שונה מאישה לאישה, כמו גם התופעות הכלליות של גיל המעבר. ההזדקנות ההורמונאלית מתחילה בדרך כלל בגילאים 45 – 55 ולפעמים לפני. חלק מהנשים מתחילות לחוות ירידה באלסטיות, גמישות העור מרקם העור, איבוד שומן בפנים, עור דק, קומפרוז (נימי דם זעירים), עור למחוספס נטייה לקרטוזות ועוד.

הזדקנות חיצונית – הנובעת מחשיפה לשמש, זיהום אוויר ואורח חיים : עישון, תזונה לא נכונה, חוסר בויטמינים ונוגדי חימצון, אלכוהול, חוסר שינה, לחץ ומתח נפשי.

מה מאט את הזדקנות העור?
טיפולי פנים בטכנולוגיית אלוס ע"י מכשיר E STYLE: טכנולוגיית elos לוקחת אותנו צעד קדימה מהשיטות המיושנות להצערת העור שבוצעו רק ע"י אנרגיית אור – ipl וגרמו לקילוף ניכר ואי נוחות למטופל/ת.

המילה elos היא ראשי תיבות של: Electro Optical Synergy – שיטה חכמה ביותר המשלבת אנרגיית אור ,ipl בסינרג'ייה (בו זמנית) עם תדרי רדיו RF , אנרגיית האור והאנרגיה החשמלית פועלות בו זמנית בשכבות העליונות והעמוקות של העור, טכנולוגיית אלוס גורמת לעור לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין הטיפול נעשה בסדרה אחת לחודש, בזמן זה העור, כפועל יוצא של הטיפול מייצר סיבי קולגן ואלסטין ורקמות העור מתהדקות ונמתחות.

ל E STYLE A שתי אפליקציות למיצוק וחידוש העור:

S T SKIN TIGHTENING – אפליקציה למתיחת העור ומיצוקו, מבוססת על טכנולוגית ה- ELOS תוך שימוש באנרגיית אור בשילוב עם אנרגיית גלי רדיו מעודדת יצירת סיבי קולגן חדשים ומסייעת למיצוק העור ומתיחתו.

S R -SKIN REJUVENATION – אפליקציה להצערת העור, המקנה לעור מראה צעיר ע"י עידוד בניה מוגברת של סיבי קולגן ואלסטין משמשת לטיפול בפיגמנטציה כתמי גיל, שמש,נזקי כלי דם ומרקם עור בלתי מושלם. מבוססת על טכנולוגיית ה-ELOS. אנרגיית אור בשילוב עם אנרגיית גלי רדיו .

קילופים עדינים וקבועים , בטיפול בקליניקה ושימוש בחומרים פרמצבטים(שילוב של רפואה וקוסמטיקה רפואית) בשגרת הטיפוח הבייתי,הקילופים העדינים מסירים באופן קבוע את תאי העור ממיסים את הדבר הבין תאי ומשפרים ספיגה של ויטמינים ונוגדי חימצון בעור. מחקרים אחרונים מוכיחים שקילוף קבוע מעודד יצירת קולאגן אלסטין וחומצה היהרונית בדרמיס ומעודד בניית תאים חדשים ובריאים. כך משפרים את את האלסטיות והמוצקות של העור. במילים אחרות, מעודדים את העור לבצע את הפעולות הטיבעיות לו בייתר יעילות.

כקוסמטיקאית רפואית, אורית רואה חשיבות עליונה לשימוש בנוגדי חימצון (אנטיאוקסידנטים) כחלק בלתי נפרד מטיפולי פנים לאנטיאייג'ינג (עיקוב תהליכי ההזדקנות).

שימוש קבוע בנוגדי חימצון במריחה על העור מגינים על העור מפני פגיעה של רדיקלים חופשיים (מולקולות הפוגעות בתא ומזרזות את תהליך ההזדקנות).

ויטמין C : ויטמין C חשוב לעידוד יצירת קולגן, מנטרל רדיקלים חופשיים, הפוגעים בקולגן וברקמות נוספות, תורם למערכת החיסון הנלחמת בין השאר בדלקות המאיצות את הזדקנות העור. לויטמין C תפקיד חשוב בעיכוב היווצרות פיגמנטציה (כתמים בעור).תרומתו של ויטמין C הוכחה במחקרים רבים, וכפי הנראה הוא מנוגדי החימצון החשובים ביותר בתחום האנטי אייג'ינג.

ויטמין A:חיוני לתיקון עצמי של רקמת העור ושמירה על העור, מחסור בויטמין זה גורם לעור יבש, קשקשי ונוטה להתקמטות.

פיקנוגנול: זהו ביופלבלנואיד הנחשב לנוגד החימצון החזק בטבע, טוענים שהוא יעיל עשרות מונים מויטמין C וויטמין E ביכולת ניטרול הרדיקאלים החופשיים הגורמים להרס העור כמו כן הוא מסייע בחיזוק הקולגן.

סלניום:מינראל הפועל כאנטי אוקסידנט, מנטרל רדיקאלים חופשיים, נחוץ לתקינותן של מערכות רבות בגוף, מסייע בשמירה על גמישות העור ועל בריאותו ועוזר בהגנה מפני נזקי השמש.

חומצה אלפא ליפואית:חומצה אלפא ליפואית מהוה נוגד חימצון חזק, מצוייה בכל תאי הגוף, פועלת הן על קרומי התא והן בתוכו, נוכחות חומצה אלפא ליפואית בתא עוזרת לשמר את הרמות של נוגדי החימצון האחרים, היא נוגדת דלקות, מפעילה אינזימים בתא המעכלים קולגן פגוע . יש לה השפעה על טשטוש צלקות וקמטים. כמו כן לחומצא אלפא ליפואית השפעה טובה על זרימת הדם בעור, דבר המסייע בהפחתת נפיחות ובצקות ובכך מפחיתה את הנפיחות האופיינית לאיזור העניים. כמו כן יש לה תכונה של צימצום נקבוביות פעורות מאחר והיא מסוגלת לגרום לקילוף בתוך הנקבוביות, בנוסף מסייעת בצמצום כתמי עור (פיגמנטציה) .

ADMA: נוגד חימצון אשר בשילוב נוגדי חימצון אחרים (מקובל לשלבו עם חומצה אלפא ליפואית) משפר מראה עור נפול, שנגרם מנזק לעצבים ולשרירים שמתחת לעור. ככל שאנו מתבגרים כמות הנירוכימיקל אצטיל כולין יורדת, זהו כימיקל המשפיע על מתח השרירים מתחת לעור לא בכדי DMAE הוגדר "כמתיחת פנים בבקבוק"

אומגה 3, אומגא 6 :אומגה 3 ואומגה 6 הם מרכיבים החיוניים לממברנות התא (קרומי התא). תרומת שומנים אלו לעור היא: שמירת על גמישות העור – מירקם חלק וגמיש לעור, פועלים כנוגדי דלקת , השפעה כללית טובה על העור , סבוראה/ פסוריאס, יובש ואקזמה.

בקליניקה משתמשים לטיפולי הפנים המגוונים בחומרי גלם הנמצאים בתפר שבין הקוסמטיקה והפרמצבטיקה , אורית משתמשת רק בחומרי גלם שהוכחו כיעילים לטיפול בעור ומבוססים על מחקרים קליניים אחרונים, פיתוחים ופטנטים בתחום חדירות לעור, ביוטכנולוגיה ודרמטולוגיה. נסיונה רב השנים של אורית -קוסמטיקאית רפואית בטיפול בעור , מאפשר לה במהלך הטיפול לרקוח לכל לקוחה את חומרי הגלם והמסיכות , מותאמות במדוייק למצב העור בעת הטיפול. לאחר טיפול נכון בקליניקה וההתאמה האישית של התכשירים הפעילים לשימוש בייתי תהיינו מעורבעל מראה צעיר יותר, מוצק, בוהק ורעננן, שמירה על שגרת טיפוח זו תשמר את התוצאות ותמקסם אותן לאורך זמן.