טיפולי פנים קלאסיים

לקוחות אורמדיקס נהנים כבר מ 1989 ממגוון רחב של טיפולי פנים קלאסיים. בכל הטיפולים אני שמה דגש על יחס חם כי אני מאמינה שטיפול טיפול טוב מתחיל באהבת האדם ושיפור הרגשתו וסופו בתוצאות מעולות המחזיקות לאורך זמן.

מגוון הטיפולים אותם אני מציעה ללקוחותיי הם:

*טיפולי פנים לאקנה ולעור צעיר ושמן
*טיפולי פנים לשיפור צלקות ופוסט אקנה.
*טיפולי פנים לשיקום העור מנזקי השמש
*טיפולי אנטיאייג'ינג לעיכוב תהליכי הזדקנות העור, טיפול למניעת נזקים עתידיים והקניית מראה בריא ורענן – מומלץ לטפל עם סימני הגיל הראשונים כגון קמטוטים נפילת העור, מיצוק והידוק העור בשיטות מוכחות.
*טיפולי פנים לאקנה ולעור צעיר ושמן
*טיפולי פנים למיצוק ומתיחת עור הפנים ממש רגע לפני ניתוח.

מגוון הטיפולים אותם אני מציעה נעשים בכל השיטות המתקדמות ביותר ובאמצעות המכשור החדשני ביותר הקיים כיום. לאורך כל הטיפולים אני מקפידה לראות את טובת המטופלים שלי לנגד עיניי, מניעת והפחתת הכאב והחזרה המהירה לשגרת החיים ללא תופעות הלוואי הכרוכות לעיתים בטיפולים מעין אלו.

תהליך האבחון והתאמת הטיפול

לאורך השנים פיתחתי ובחרתי בקפידה רבה את שיטות הטיפול באורמדיקס, שיטות טיפול שנבחנו על מנת להעניק למטופלות את הטיפול המותאם להן אישית.
כל טיפול פנים מתחיל באבחון מצב העור והתאמת הטיפול היעיל ביותר עבורו. אני מקפידה להתאים כל טיפול בצורה אישית לכל מטופלת כך שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת ועמידה לאורך זמן. בתום הטיפול אני נמצאת שם עבור המטופלות שלי ומלווה אותן במטרה לשמר את התוצאות ואת התחושה הטובה הנלוות לטיפול.

טיפולי דרמו-קוסמטיקה מיוחדים מבית Carsama:

בנוסף לטיפולים הרגילים, אני מציעה ללקוחותיי מגוון טיפולים מיוחדים להשגת תוצאות אפקטיביות המחזיקות לאורך זמן. את הטיפולים אני מבצעת באמצעות מוצרי חברת Casmara, חברת הדרמו-קוסמטיקה האיכותית והיוקרתית מספרד המשווקת במכוני קוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא טרנדיים באירופה וב- 60 מדינות ברחבי העולם, וכעת גם באורמדיקס.

טיפולי הפנים ותכשירי הטיפול של מותג CASMARA מיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בתחום הדרמו-קוסמטיקה תוך שאיפה למצויינות בתחום בריאות עור הפנים. כל תכשירי החברה מיוצרים במעבדה בספרד ובאופן המבטיח טריות של המוצר המגיע לצרכן.

CASMARA הייתה הראשונה, שהציגה לעולם את שיטת ה"מונודוז" (monodose), שיטה ייחודית לטיפולי פנים מקצועיים, בה כל טיפול נארז במלואו באריזה אישית מושלמת עבור המטופל ובכמות מדודה הנדרשת לטיפול. כך, בקלות ובנוחות, מתאפשרת שמירה על היגיינה, שימוש בטוח, יעילות וניצול מקסימלי של כמות החומר ולכל טיפול מותאמים תכשירים משלימים לשימוש ביתי.

טיפולי הפנים המקצועיים של Casmara משלבים מרכיבים פעילים ייחודיים להשגת תוצאות דרמטיות בעור:

טיפול פנים Intensive Q10 – טיפול אנרגטי מזין וממריץ: טיפול הזנה לעור יבש ומקומט עם סימני הזדקנות מוקדמת כתוצאה מחשיפה לשמש וגורמים סביבתיים אחרים.הטיפול מספק אנרגיה לתאים ומסייע בטיפול בעור יבש, מיובש וחסר זוהר. הטיפול מחליק קמטים ומשפר את מעטה ההגנה החיצוני של העור.

טיפול GOJI הסוד הטיבטי: טיפול חוויתי טהור ומפנק- טיפול אנטיאוקסידנטי רב עוצמה, המבוסס על תמצית פרי ה GOJI, שנחשב פופולארי ביותר בקרב שוחרי בריאות וסלבריטאים. הטיפול מתאים לנשים וגברים בכל גיל ולכל סוג של עור, במיוחד לעור עם סימנים ראשוניים של הזדקנות מוקדמת והופעתם של קמטוטים, כתמי פיגמנטציה, ורפיון קל בעור. הטיפול חוויתי ומשלב מסיכה ארומתית אדומה ומרעננת.

טיפול shinestop: טיפול מטהר לעור שמן ומעורב- טיפול פנים מתקדם אנטיספטי, לטיהור וניקוי עור שמן עם הפרשה מוגברת של שומן על פני העור.טיפול מקצועי זה מסייע באיזון בלוטות החלב ומפחית עודף ברק. זהו טיפול המומלץ לאנשים, הסובלים מסבוריאה ועור בעייתי, כולל ניקוי עמוק כשמצב העור מאפשר הטיפול מסתיים במסכה שחורה אנטיספטית קרה מרגיעה ומרעננת.

טיפול RGnerin: טיפול ממצק, תואם בוטוקס- טיפול פנים חדשני בעל אפקט בוטוקס ואנטי אייג'ינג למניעה והפחתה של קמטים וקמטוטים בעור. בטיפול זה משולב פילינג יוקרתי, להסרה של תאים מתים והתחדשותם. טיפול זה מגן על העור ומעניק לו מראה מתוח וזוהר בעזרת מסיכת פשתן ואלוורה כחולה.

טיפול Elixircel: טיפול פנים מתקדם בטכנולוגיה חדשנית לחמצון, מיצוק וחידוש התאים בעור- הטיפול מתאים מגיל 35 ומעלה, ומסייע בשמירה על מבנה תקין של תאי העור בשכבות הפנימיות. מגן על ה DNA של תאי העור. במהלך הטיפול משלבים 2 מסיכות פעילות וייחודיות, המסיכה הראשונה קבועה והשנייה נבחרת בהתאם לסוג העור ולהעדפת הלקוח.

אני מזמינה אותך לקבוע תור ליהנות ממגוון טיפולים באווירה נינוחה ותוצאות מעולות!