טיפול לצלקות אקנה:

פתרון מהפכני לטיפול בצלקות אקנה ופוסט אקנה ללא פגיעה בשגרת החיים!

אם בעבר הפתרון לטיפולי האקנה היה פילינג חלקי, פילניג עמוק או טיפול לייזר הכרוך בכיסוי כל שטח הפנים והיה מוגבל לבהירי עור בלבד, המצב כיום שונה לחלוטין ניתן למקד את הטיפול לכל פונה ולקצר אותו משמעותית .

מכשיר ה- PYUR  המהפכני מבוסס על טכנולוגיה ראשונה מובילה מהארץ ומהעולם לטיפול צלקות המבוסס על תדרי רדיו RF ומייצג את הדור הבא של הטכנולוגיה בצורה בטוחה, יעילה ומתוחכמת. אני גאה לשתף שהייתי שותפה לפיתוחו של מכשיר הPYUR שנותן תוצאות נפלאות.

טכנולוגיית ה- ENDYMED INTENSIF  היא התמצית הטהורה. היא מייצגת את הדור הבא של טיפולי האקנה. עושה שימוש בטכנולוגיית RF ומפיקה אנרגיית גלי רדיו בצורה בטוחה ויעילה. התוצאה היא הסרת פגמי עור בטיפול שהוא מעין "פילינג פנימי"  הגורם להופעת גלד אשר נעלם תוך מספר ימים. ההחלמה כל כך פשוטה שהחל מהיום השני או השילשי בהתאם לתגובת העור ניתן למרוח מייקאפ ולהמשיך בשגרת היום יום. לאחר נשירת הגלד תצמח רקמה חדשה ובריאה, של סיבי קולגן והעור החדש יראה בהיר וחלק. 

סוגי צלקות האקנה:

* צלקות Roling – כשמן, צלקות מתגלגלות היוצרות גלים בעור היוצרים מראה לא חלק.

* צלקות Icepick – – צלקות קרח עמוקות וצרות היוצרות שקעים נקודתיים 

* צלקות Boxcar – צלקות הנוצרות מאקנה קשה או צלקות של אבעבועות רוח. השקעים הרחבים נוצרים מפגיעה ברקמה ומחסור בקולגן. 

* צלקות היפר טרופיות אלו צלקות בולטות בצלקות מסוג זה רואים עודף רקמה והן אינן מתאימות לטיפול.

רב צלקות האקנה שקועות כתוצאה מפגיעה ברקמה ויתכן שאצל מטופל אחד יופיעו מספר סוגי צלקות לאחר הריפוי מהאקנה. הבשורה הטובה היא שכיום ניתן לטפל בטכנולוגיית ENDYMED INTENSIF  בסוגי הצלקות השונים.

כמה טיפולים נדרשים?

ברב המקרים נדרשים בין 4 -6 טיפולים, כאשר התוצאות המקסימליות יראו לעיין כמספר שבועות לאחר סיום הטיפול. הטיפול נעשה על ידי מחטים עדינות ודקות. התהליך הוא כזה שאני עושה אלחוש לפנים של כ-50 דקות והטיפול עצמו נמשך כשלושים- ארבעים דקות. לאחר הטיפול העור יהיה אדום מספר שעות או עד למחרת תלוי בעור המטופל. יומיים שלושה לאחר הטיפול ייווצרו באזור המטופל גלדים יבשים מיקרוסקופיים שייעלמו לאחר 5-7 ימים. 

האם כל אחד יכול לעבור טיפול ב-  PYUR?

מדובר בטיפול מאוד בטוח, היות ומדובר בטיפול בגלי רדיו. אין מגבלות מפורשות לקבלת הטיפול באנשים בריאים. במידה ואת/ה נוטל/ת תרופות כל שהן או לוקה במחלות מסוימות, עליי לדעת על כך מראש ובהתייעצות עם רופא תתקבל ההחלטה הנכונה. 

יתרונות טיפול במכשיר הPURE

  • טיפול המאפשר מיקוד באזור מסוים בפנים באמצעות מספר ידיות. מאחר והטיפול הוא ממוקד, העלויות נמוכות יותר מטיפול מלא בכל שטח הפנים
  • כחלק מהטיפול הממוקד שטח הפנים יכוסה בצורה רשתית. עור עם נקבוביות פתוחות יטופל בעדינות לעומת עור עם צלקות אקנה שקועות המצריכות טיפול אגרסיבי יותר. הרעיון הוא יכולת הוויסות והתוצאה האחידה המתקבלת בסיום סדרת הטיפולים 
  • ידיות ה- PYUR מעבירות גלי רדיו או Radio Frequency בחימום מדויק ובטוח. פילינג ה- ENDYMED INTENSIF   נראה על העור כנקודות מיקרוסקופיות. תהליך הריפוי מהיר מאוד היות והנקודות המטופלות מוקפות בעור בריא
  • השימוש במכשיר אינו מחייב שימוש בתכשירים מיוחדים או בהכנה מוקדמת
  • נותן פתרון מצוין ללקוחות הרגישים לתרופות סיסטמיות לטיפול באקנה
  • ללא הפרעות וללא תופעות לוואי
  • מתאים למגוון רחב של מטופלים בכל גיל
  • הטיפול יעיל לכל גווני וסוגי העור ובכל עונות השנה
  • הטיפול מתבצע ללא מגע יד אדם

חסרונות:

  • הטיפול אינו נעים אך אינו כואב היות ונעשה באלחוש
  • ייתכן חום קל ביום הטיפול בלבד, למחרת ניתן לחזור לשגרת יום מלאה ולהתאפר

          

טיפול בטכנולוגיית DEE3 RF של חברת Endymed מיצוק העור, טיפול טיפול בצלקות – שאלות נפוצות

גלי רדיו (RF) הינם קרינה אלקטרומגנטית לא מייננת, ששימושה נפוץ בתחום הרפואה כבר קרוב ל-100 שנים. בניגוד לרוב הלייזרים, המכוונים לגווני עור ספציפיים, גלי RF הינם "עיוורי צבעים" ולכן האפקטיביות שלהם לא מושפעת מגוון העור, כך שהחדירה שלהם לדרמיס ולאפידרמיס טובה ואחידה יותר בהשוואה לטכנולוגיות המשתמשות באור.

גלי RF בתדרים סביב 1 MHz הוכחו בעשור האחרון כבטוחים גם במיצוק לא אבלטיבי של עור הפנים והגוף וגם בחידוש חלקי של העור להצערת העור ולטיפול בצלקות אקנה, ולכן יתאים לטיפול בכל סוגי העור. טכנולוגיית ה-RF התפתחה בשנים האחרונות ממונופוארית לביפולארית ולאחרונה ל-RF רב-מקורות המאפשר חדירה טובה יותר לעור עם זמן החלמה וכאב מינימליים.

הטיפול מתאים לכל גווני העור, מאחר וטיפול בגלי רדיו RF אינו נספג במלנין (בניגוד לטיפולים ע"י לייזר המסוכנים לעור כהה).

תוצאות ראשוניות נראות כבר לאחר כחמישה ימים בלבד, אך ככל שעובר הזמן התוצאות משתפרות מאחר והטיפול מגרה את העור לייצר קולגן חדש. כדי להגיע לתוצאות מקסימאליות נדרשים מספר טיפולים בהפרש של חודש, כאמור את התוצאות הטובות ביותר נראה סמוך לסיום סדרת הטיפולים. הדבר נכון הן לטיפולי האקנה השונים והן לטיפול בקמטים ומיצוק העור.

שיקום עור נפול תלוי במצבו של העור ואת זה אוכל לדעת בעת האבחון. הטיפול נעשה בטכנולוגיית – ENDYMED INTENSIF  המשלבת גלי רדיו ותפקידה הוא לבנות קולגן חדש ובריא יותר. במקרה הצורך אני משלבת עם טכנולוגיית (FSR) פרקשנל . Frational . שילוב שתי הטכנולוגיות הללו יביא לתוצאות מרשימות וארוכות טווח של שיפור ומיצוק העור.

חשוב לציין שבמקרים בהם מגיעה אליי מטופלת בגיל מתקדם, עם עור עודף בפנים, לא אהסס לשלוח אותה לפלסטיקאי על מנת לבדוק אפשרות של ניתוח למתיחת פנים. במקרים כאלו ה-  ENDYMED INTENSIF  יכול לבוא כטיפול משלים אחרי ניתוח ולשמירה על תוצאות נפלאות לטווח ארוך.

  כ-50 דקות לפני הטיפול נמרח על האזור המטופל משחת אלחוש (משחה מרדימה) ומיד אחר כך ניגש לטפל  בעור. בניגוד לטיפול ב Fractional lasers התחושה היא דקירות קלות והתהליך נסבל ע"י כל המטופלים.

גלי הרדיו RF אינן נספגים במלנין של העור הטיפול וזאת בניגוד לטיפולי לייזר רגילים ,בטוח לכל סוגי העור כולל עור כהה.

עם התקדמות הגיל. חשיפה מצטברת לשמש, עישון , הריונות ותנודות במשקל , סיבי הקולגן מתמעטים ונשברים והעור מאבד את החוזק והאלסטיות שלו. התוצאה היא מראה מבוגר ובהדרגתיות עם התקדמות הגיל ,היווצרות קמטים ועור נפול.

בוודאי. תוכלו לראות תמונות והמלצות בדף הפייסבוק ואם וכאשר תחליטו שברצונכם לשפר את מראה עורכם בין עם מדובר במיצוק העור , קמטים, קמטוטים , צלקות אקנה שקועות , נקבוביות פעורות ועוד אוכל לקשר אתכם עם מטופליי המרוצים. אני שייכת לדור החלוצים  והמומחים בטיפול בצלקות בטיפול פקשנאלי בגלי רדיו.

במהלך הטיפול נעשה חימום נפחי דרמלי ועמוק ,שדות אלקטרומגנטיים הדוחים זה את זה גורמים לחדירה עמוקה של אנרגיית גלי הרדיו RF מחממים את סיבי הקולגן הקיימים ומעודדים את העור לבנות סיבי קולגן חדשים. הטכנולוגיה מטפלת בבעיות עור שבעבר לא הצליחו לפתור באמצעות טיפולי פילינג כימי ולייזר. בעיות כמו: צלקות אקנה, צלקות של אבעבועות רוח, צלקות פוסט אקנה, נקבוביות פעורות עור גס מחוספס ,קמטים, קמטוטים, וכל אי סדירות בעור.

המכשיר כולל מספר ידיות ייחודית ומכיל מטריצה של 112 אלקטרודות זעירות הגורמות לאבלציה (נידוף) בעומק הרקמה. העור הנפגע מתחיל לייצר פפטידים (חלבונים) הנשלחים למקום הנידוף וגורמים לבניית רקמה מחודשת.

מכשיר ה- PYUR מופץ ברחבי העולם, עומד בתקנים בינלאומיים וזוכה לפידבקים מצוינים בקרב לקוחותיי שהפכו לשגרירים של המכשיר.