הסרת שיער ILP

הסרת שיער בפתח תקווההסרת שיער לבן, פולמתי, ג'ינג'י, בלונדיני עי" מכשיר SELECTIF PRO טכנולוגיית אולטרה סאונד ללא כאב או לחץ! שמי אורית בן יהודה ואני קוסמטיקאית רפואית כבר 25. שנה צברתי נסיון רב בהסרת שיער בכל השיטות, כולל אפילצית מחט  כבר 25 שנה לפני הרבה לפני עידן הלייזר וה-IPL .

באורמדיקס מסירים שיער בIPL והסרת שיער באינפרא אדום מרגע שטכנולוגיה זו פותחה. מתחילת דרכי כקוסמטיקאית (1989) עסקתי בהסרת שיער. בימים אלו השיער המיותר נמרט בשעווה ואלו מכם שחשקה נפשם בגוף חלק והסרת שיער לצמיתות בילו אצלי שעות וימים בטיפולי אפילציה (מחט חשמלית)  עד להשגת גוף חלק משיער.

לאור הנסיון הרב שצברתי בתחום הסרת השיער בחרתי עבורכם את המכשור המתקדם ביותר. באורמדיקס קוסמטיקה רפואית תהנו מטיפולי הסרת שיער בטכנולוגיה החדישה האיכותית והמהירה ביותר בעולם.

למה? לבצע הסרת שיער באורמדיקס?

מקצוענות ללא פשרות לצד יחס אישי וחם. באורמדיקס תהליך הסרת השיער מתבצע ע"י המערכת החדשנית והמהירה בעולם עם קירור בהקפאה מלאה וללא כאב וצריבות. באורמדיקס את בידיים טובות! 25 שנות נסיון בשיטות שונות להסרת שיער, כולל שיעור הורמנאלי עיקש. טיפול יעיל ומהיר שחוסך לך זמן אותו יכולת לבלות עם המשפחה והחברים.

HYEPRPUS LEONARDO הינו פסגת הטכנוגלוגיה העולמית בהסרת שיערר.

יתרונות טכנולוגיית לאונרדו היפר פולס בהסרת שיער:

ניתן להסיר את כל סוגי השיער כולל שיער פלומתי ו/או קשה וזיפי למעט שיער בלונדיני או ג'ינג'י. ללא שום תחושת כאב או צריבה ובמהירות של 5 פולסים לשנייה. בלאונרדו מערכת קירור מים ואויר המאפשרת אלחוש בהקפאה. מערכת הקירור מאפשרת טיפול ייחודי נעים ומהיר אודות למערכת הקירור וההתאמה אישית לך ולך המטופל דבר המאפשר טיפול הסרת שיער בעוצמה טיפולית גבוהה בבטיחות וללא כאב.

בלאונרדו ניתן לקבל טיפולים לכל גווני העור וגם בקייץ. למכשיר אישור משרד הבראות הישראלי, האירופאי CE ומכון התקנים הישראלי בטיחות מקסימאלית בכל שלבי הטיפול. התאמת הטיפול האופטיצאלי עבורכם במערכת HYEPRPUS החדישה הנותנת חמישה הבזקים בשנייה. הדבר חושף את הרקמה המטופלת למנת אנרגיה גבוהה ומצטברת. אנרגיה מצטברת היא סוד ההצלחה בהסרת שיער.

הסרת שיער ב IPL בלאונרדו 1818 HYPERPULSE חוסך לכם זמן רב לעומת טפולי הסרת שיער בשיטות אחרות. באורדיקס קוסמטיקה רפואית  שירות אישי  ומקצועיות ללא פשרות.לפני תחילת תהליך הסרת השיער תישאלו בדיסקטיות לגב נתונים אישיים: גנטיקה, שינויים הורמונליים, תרפותיים ונפשיים, פרמטרים המשפיעים ישירות על תוצאות הסרת שיער ועל היווצרות זקיקי שיער חדשים וכל זאת כדי ליצור  חויה טיפולית טובה ותיאום צפיות נכון.

אופטימה 518 (OPTIMA 518) ובמכשיר הסרת שיער בטכנולוגיית ELOS של חברת Syneron מפתחת ומייצרת מיכשור לטיפולים אסטטיים המבוססת על שיטת ELOS המשלבת אנרגיית אור (I.P.L) ואנרגיית RF(גלי רדין) . אנו בארמדיקס נתאים לך הלקוח/ה את סוג המכשור ולעיתים נשלב בטיפול מספר מכשירים , לתוצאות אופטימליות!

המכשור והידע והמקצועיות באורמדיקס קוסמטיקה רפואית מאפשרת התמודדות מוצלחת עם בעיות שיעור יתר בכל חלקי הגוף וכן עם סוגי שיער שנחשבו בעבר לבעיתיים וקשים לטיפול (כמו שיער עם זקיקי שיער מפותלים במיוחד או דלקתיים – FOLICULITIS ) בשונה מהסרת שיער בלייזר או שיטות אחרות להסרת שיער בהם האור מתפזר תוך כדי הפגיעה בפני העור מצליחה טכנולוגית הסרת שיער בIPL להצתבר ולחמם את שורש השערה דבר הנחוץ להסרת שיער מוצלחת וזאת ללא שום תחושת כאב.

מלייזרים ומכונות אור אחרות להסרת שיער בהם האור מתפזר תוך כדי הפגיעה בפני העור מצליחה טכנולוגית הסרת שיער בטכנולוגיית האינפרא אדום (IPL)

כקוסמטיקאית רפואית  עם נסיון של 25 שנה אני יודעת שטכנולוגיה, אפילו זוהטובה ביותר לא מספיקה. לכן הכשרתי כל עובדת באורמדיקס בצורה הטובה ביותר, כדי להפיק את התוצאות הטובות ביותר מכל טיפול! הסרת השיער מתבצעת ע" קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת, מיומנת ובעלת ניסיון רב בתחום הסרות השיער. לתוצאות אידיאליות, אנו משתמשים בשני מכשירים – IPL ואינפרא אדום ששילובם מאפשר לנו לתת מענה לכל סוגי השיער. לאחר אבחון מדויק של צבע העור וסוג השיער, נבחר המכשיר המתאים לך ביותר להסרת השיער המיותר.

בשנים האחרונות, הסרת שיער בטכנולוגיה מתקדמת הפכה לטיפול יופי סטנדרטי שהופך את חיינו ליפים ולנוחים יותר. בתחילה הטיפולים היו יקרים, כואבים ופחות יעילים. כיום הטכנולוגיה החדישה יעילה יותר ונטולת כאב . בטווח הארוך, טיפולים אלו כדאיים יותר בהשוואה לגילוח או לשעווה.

לשיער עדין מאוד בהיר,פלומתי או שיער שכבר אינו מגיב להסרת שיער IPL אוהסרת שיער בלייזר או באיזורים הורמונאליים, אנ באורמדיקס קוסמטיקה רפואית מסירים שיער עי" מחט חשמלית- אפילציה, או עי" מכשיר ה-SELECTIF PRO – טכנולוגיית אולטראסאונד. בשיטה זו עובדים על כל שערה, כאשר אנרגיית האולטרה סאונד עוברת דרך השערה ללא כל קשר לצבע השיער או עוביו, פוגעת סלקטיבית בשורש השערה ( ללא פגיעה בעור מסביב) ומשמידה את הנימים המספקים חמצן לשורש השערה. THR – total hair removal הסרת שיער מוחלטת – שילוב הסרת שיער IPL בשילוב טכנולוגיית אולטראסאונד או אפילציה.

IPL – INTENSE PULSED LHLTG

מכשירי ה -IPL אינפרא אדום הם מכשירים ידודותיים לתאים חיים (ללא קרינה), עובדים על אנרגיית חום בלבד.התהליך ידודיתי ונוח למטופלים, לאחר הטיפול בשיטה זו העור נראה חלק ואחיד, באזורים כגון בתי שחי ומפשעות, לעיתים העור מתבהר מעט ומקבל מראה יותר אסטתי. חוסך את חוסר הנוחות ומגביר את בטחונם אישי של נשים וגברים כאחד.לטיפול במכשירים אלו יתרון בולט על פני הטיפול בלייזר.

הסרת שיער בשיטות שונות

הסרת שיער בלייזר – לייזר הוא אור באורך גל אחד, המועבר דרך השערה ונקלט על ידי המלנין בזקיק. אנרגיית האור הופכת לחום של 70 מעלות באלפית שנייה, המקריש את החלבון בזקיק ומנתק את כלי הדם המזינים אותו . כתוצאה מכך, הזקיק לא יצמיח שערה חדשה.

הסרת שיער בטכנולוגיית הבזקי אור IPL – מבוססת על עיקרון פיזיקלי דומה ללייזר, למעט העובדה שהבזקי אור כוללים אורכי גל רבים ולא אורך גל אחד. אור בטווח רחב מאפשר לעבוד עם אנרגיות נמוכות, ולטפל במגוון רחב יותר של סוגי עור ושיער. הבזקי אור בטוחים יותר מלייזר אך יעילים באותה רמה.