הסרת שיער באולטרה סאונד – SELECTIF PRO

מהפיכה בהסרת שיער – גם לשיער שנחשב בעייתי להסרה בטכנולוגיות מתקדמות הסרת שיער-selectif pro
הטכנולוגייה המתקדמת ביותר בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה הרפואית מתאים לכל סוגי השיער וללא כאב!

SELECTIF PRO – זוכה בפרס בינלואמי לחדשנות טכנולוגית Selectif Pro מתאימה להסרת כל סוגי השיער:

*הסרת שיער שיער לבן
*הסרת שיער ג'ינגי
*הסרת שיער בלונדיני
*הסרת שיער פלומתי

פרקי אצבעות, אזו אף, אזניים, מפשעות, בית שחי, אזורי קעקוע, שערות בודדות מתאים במיוחד להשלמת טיפולי הסרת שיער בIPL באינפרא ובלייזר, אותו שיער פלומתי שכבר לא מגיב לטיפולי הסרת שיער IPL, אינפרא או לייזר.פיתוח חדשני, ישראלי זוכה פרס בינלאומי לחדשנות טכנולוגית- SELECTIF PRO עושה שימוש בטכנולוגיית אולטרסאונד ממקודת ורבת כוח הגורמת להרס סלקטיבי של שורש השיערה ללא כאב וללא פגיע בעור מסביב.

אולטראסאונד הוא קול בתדירות גבוהה יותר מטווח השמיעה של בני האדם. שימוש באולטרסאונד משמש בהצלחה רבה בטיפולים רפואיים שונים כגון: ריסוק אבני כליות טיפול בגידולים ועוד. תוצאות מיידיות מתקבלות באמצעות גלי קול סלקטיביים המועברים דרך השיער המשמש כמוליך לזקיק השערה. גלי קול מועברים ללא קשר לצבע השיער או עוביו האולטראסאונד מזהה סלקטיבית רק השערה ולא את העור. בזכות טכנולוגיה זו ניתן לטפל באזורים עדינים ורגישים.

הוכח במחקרים מעמיקים כי טכנולוגיית האולטרסאונד ב Selectif Pro משיגה תוצאות בהסרת שיער בדומה למיטב הלייזרים בעולם. מהו אולטרה סאונד? ואיך טכנולוגיה חדישה ומהפכנית בהסרת שיער מסייעת לנו לטפל בכל סוגי השיער ?

אולטרא סאונד הוא קול בתדירות הגבוהה מהתדירות הגבוהה ביותר שאדם יכול לשמוע. לאולטרה סאונד שימושים בתעשייה וברפואה. בדיקת אולטרסאונד משמשת להדמיית שרירים ורקמות רכות, והיא שימושית ברפואה לסריקת איברים. סורקי אולטרסאונד טיפוסיים פועלים בתדירויות של 2 עד 10 מגהרץ.

תדרים נמוכים מאוד, בתדירויות של 0.25 עד 1 מגהרץ מתאימים לטיפולים להפחתת דלקות, ריכוך רקמות גוף רכות והפחתת כאב בשרירים. גלי אולטרה סאונד חזקים משמשים גם לטיפולים כגון ריסוק אבנים בכליות וטיפול בגידולים. במכשיר SELECTIF PRO להסרת שיער ידית ההפעלה משמשת כמתמר בה נוצרים גלי האולטרא סאונד מהו מתמר? – מתמר הוא מכשיר הממיר אנרגיה ממקור אחד למקור אחר, . המתמר הופך אותות חשמל לגלי אולטרא סאונד קולט את החזרי גלי ומעביר אותה למטרה נוספת.

לסיכום: המתמר הופך אותות חשמל לגלי אולטרסאונד קולט את החזרי גלי והופך אותם בחזרה לאותות חשמל. מהירות הקול מושפעת ממסה (משקל כפונקציה של נפח), ועוברת ברווחים שבין המולקולות של החומר.

בטווחים שונים:
מהירות בעצם האדם 3400 לשנייה

מהירות ברקמה רכה -1500 מטר לשנייה

מהירות הקול באוויר- 330 מטר לשנייה

מהירות הקול לפגיעה בזקיק השערה להסרת שיער 1800 מטר לשנייה.

טיפול הסרת שיער ע"י SELECTIF PRO הינו בטוח משום שגלי גלי הקול אינם נעים מחומר אחד למשנהו, האנרגיה נשארת בחלל השערה,ואינם מתפזרים לעור המקיף אותה .

אסביר קצת על תהליך הסרת השיער ב -selctif : כדי להבין לעומק כיצד ניתן להסיר שיער באולטרא סאונד – בפרט וע"י קני אור – אנרגיה אופטית ככלל . יש להבין את כיצד צומח השיער שלביו השונים, מחזורי צמיחת השיער, ועוד.

מחזוריות צמיחת השיער
כל שערה בגופנו עוברת את שלושת השלבים הבאים של מחזור הצמיחה של השיער:

1.אנגן (Anagen) – שלב הצמיחה

2. קטגן (Catagen)- שלב הביניים

3. טלוגן (Telogen) – שלב המנוחה

אף מטפל/ת אינם יכולים לדעת באיזה שלב נמצאת שערה- לכן מטפלים בכולן, אך רק שערות שהיו בשלב האנגן(Anage) – שלב הצמיחה ומחוברות לזקיק השערה ולנימי הדם המספקים חמצן לשערה יטופלו בהצלחה.

הדבר נכון לכל תהליך הסרת שיער, הסרת שיערבכל טכנולוגיות הסרת השיער: טכנולוגיית הסרת שיער באור, הסרת שיער ב IPL הסרת שיער באינפא אדום, הסרת שיער בלייזר הסרת שיער באפילציה והסרת שיער באולטראסאונד.

בנוסף קיימים מספר מחזורי צמיחה וכדי להגיע למקסימום הסרת שיער כ80% יש להקיף את כולם כדי ל"תפוס" את השערה בשלב האנגן- שלב בו השערה מחוברת לשורש והסרת השיער יעילה .

באיזו תדירות יש להגיע לטיפולי הסרת שיער באולטרה סאונד?

ובכן תלוי במקרה, אולטרא סאונד מיועד לטיפול בשיער שאינו מגיב להסרת שיער בטכנולוגיית אור כלומר שיער פלומתי , לבן, , שיעור הורמונאלי ואזורי קעקוע.

תיאור מקרה 1 :
טיפול באישה/גבר עם שיער פלומתי עם מעט מאוד פיגמנט בפנים או בגוף , שיער שלא עבר שום טיפול ואין ברצוננו לעורר זקיקים רדומים :

בזמן הטיפול יש לקצר את השיער המטופל לאורך של כ4 מ"מ כדי לא לאבד מאנרגיית האולטרה סאונד, יש לתת על כל שערה פולס או שניים ולהקיף את כל האזור המטופל מבלי לתלוש, חלק מהשערות ינשרו תוך כדי טיפול, שאר השיער שבשלב זה היה במצב אנגן כלומר מחובר לשורש ינשור בימים הבאים. יש להזמין את אותו מטופל/ת לטיפול באותו האזור כשלושה וחצי שבועות מאוחר יותר, כך שכבר צמח מחזור שיער חדש ונוכל ל"תפוס" יותר שיער אנגני . בטיפול בשיטה הזט השיער מדלל מטיפול לטיפול יש להקיף את כל מחזורי הצמיחה כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

תיאור מקרה 2:
אישה הסובלת מחוסר איזון הורמנולי אם בגיל הפוריות ואם בשל ירידה בהורמונים הנשיים טרום גיל המעבר ובגיל המעבר, שיער קשה לבן או שחור , שיער שמפריע מאוד מבחינה אסתטית. באותו שיער נטפל בצורה אחרת, נקצר אותו ניתן פולסים של אנרגיית אולטרא סאונד נשלוף או נתלוש את השיער ע"י פינצטה ונשחרר את המטופלת לביתה נקייה משיער- יש לזכור במקרה זה שיער שטופל ונתלש ואינו אנגני בכל מקרה לא היה מחובר לשורש כך שלא עוררנו צמיחה מוגברת. אותה אישה יכולה לחזור לטיפולים חוזרים בכל עת שהשיער צומח ומפריע למראה האסתטי.

מטיפול לטיפול עם התמדה השיער נהייה דק יותר ובהדרגה מתדלדל התמדה בטיפול תניב תוצאות כמו טיפול במיטב המכשור הפועל ע"י אנרגיית אור :לייזר אינפרא אדום ipl.

באורמדיקס נערך תשאול לגבי חוסר איזור הורמונאלי ובמידת הצורך נמליץ ללקוחה לגשת לרופא נשים לערוך בדיקות ואם מתאפשר מבחינה רפואית לקבל טיפול, שילוב של טיפול תרופתי והסרת שיער מוצלחת הרבה יותרוחוסכת תסכול מן המטופלות.

בנות צעירות הסובלות מחוסר איזון הורמונאלוכן נשים בוגרת בשלב הפסקת המחזור או נשים שעברו הסרת רחם ושחלות שלא נעזרות באיזון הורמונאלי תרופת מסיבות רבות ייזדקקו להרבה יותר טיפולים בשל הפרשה של הורמונים טטרוגניים הגורמים ליצירת זקיקי שיער חדשים והדבר נכון לכל שיטה להסרת שיער.שילוב טיפול תרופתי מאזן התוצאות הרבה יותר מהירות.