טיפול באקנה-פצעי בגרות

מי לא מכיר את אימת האקנה החל מגיל ההתבגרות? מסתבר ש85% מהאוכלוסייה חווים את הפצעים הכואבים והמציקים בעוצמות משתנות. באמצעות שיטה חדשנית שפתחתי בשילוב מכשיר ה- Leolight 1809 תוך שילוב ה- RF  גלי רדיו ניתן להעלים את הפצעים או את הצלקות שממררות את חיינו. 

האם יש תוכנית טיפול אחת המתאימה לכולם? התשובה היא לא!

ישנם סוגים רבים של אקנה והוא עלול להופיע בגילאים שונים וכתוצאה מנסיבות שונות. בהגיעכם לקליניקה אזהה את סוג האקנה שלכם ואבנה לכם תוכנית טיפול בהתאמה אישית.

מעבר לתחושה הנעימה שתקבל את פניכם, אני מקפידה על סטריליות ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש כיום בשילוב חומרים איכותיים המותאמים לאקנה שלך. 

מה קורה במהלך הטיפול?

ישנם טיפולים הכוללים קילוף עדין ומבוקר של השכבה הקרנית. הקילוף העדין נעשה על ידי חומרים הקוטלים את חיידק האקנה והמשכו נעשה במסכות מתאימות. לעומתם, טיפולי פנים הנעשים על ידי מכשירים המרפאים את פצעי האקנה ללא מגע יד אדם וללא כאב. את הטיפול אני מסיימת בשימוש בטוח בקרח יבש המפחית בצורה משמעותית את תאי העור המתים, מחטא ומייבש את הפצעים. לאחר אבחון סוג האקנה ובירור המצב ההורמונאלי שלכם, תוכנית הטיפול תותאם לכם אישית.

טיפול פוטותרפי במכשיר Leolight 1809 
טיפול מומלץ לטיפול באקנה ללא תופעות לוואי, ללא כאבים, מתאים לכל גיל, לכל סוגי העור ובכל עונות השנה. מדובר בטיפול קצר ומומלץ על ידי טובי הרופאים הדרמטולוגים. טכנולוגיית אור כחול לריפוי פצעי בגרות בשילוב אור אינפרא אדום ,להחלמה מהירה, בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת ושילוב שיטת העבודה המתקדמות נותן תוצאה מפתיעה תוך חודש ימים.
המכשיר עובד עם אנרגיית אור מדויקת בעלת ספקטרום רחב-לא לייזר.

טיפול במכשיר PYUR  בטכנולוגיית RF המפיקה אנרגיית גלי רדיו בצורה בטוחה ויעילה המופנית לאזור ממוקד. גלי RF הינם "עיוורי צבעים" ולכן האפקטיביות שלהם לא מושפעת מגוון העור, הם חודרים בצורה טובה ואחידה לדרמיס ולאפידרמיס בהשוואה לטכנולוגיות המשתמשות באור. התוצאה היא הסרת פגמי עור בטיפול שהוא מעין "פילינג פנימי"  הגורם להופעת גלד אשר נעלם תוך מספר ימים. ההחלמה כל כך פשוטה שהחל מהיום השני או השילשי בהתאם לתגובת העור ניתן למרוח מייקאפ ולהמשיך בשגרת היום יום. לאחר נשירת הגלד תצמח רקמה חדשה ובריאה, של סיבי קולגן והעור החדש יראה בהיר וחלק. 

טיפולי פנים לאקנה הורמונלי
הטיפול בקליניקה הינו בעל חשיבות עליונה, דחיית הטיפול או הזנחה תשאיר אחריה כתמים והצטלקויות. בטיפול הראשון אני מקפידה על ניקוי עמוק של העור, ניקוז הנקודות השחורות, ביצוע פילינג הממיס את השכבה הקרנית המתאים במיוחד לאקנה הורמונאלי, מיד אחר כך אעשה שימוש במסכות מחטאות ומרפאות, את הטיפול אסיים בטיפול ע"י קרח יבש CO2 הגורם לחיטוי יסודי ולמיקרו פילינג, גורם להמסת תאי העור המתים וליבוש נקודתי של הפצעים.

להמשך הטיפול בבית אתאים לכם תכשירים פעילים המותאמים למצב האקנה שלכם. 

פילינג לריפוי אקנה פעיל:
במצבים כגון אקנה וולגריס או אקנה הורמונאלי המאופיין בנגעים רבים ודלקתיים, לא מומלץ לבצע ניקוי עמוק, כי אז הדלקת עלולה להתפזר ולהחמיר את פצעי הבגרות. הטיפול הנכון ביותר בנגעים הללו הוא באמצעות פילינג המיועד לריפו אקנה הגורם להשלה קלה של העור ולריפוי הנגעים. פילינג זה מבוצע בסדרה של 4 טיפולים אחת לשבועיים. המטופל/ת מקבל/ת פדים רפואיים ותכשיר אנטי בקטריאלי. רק לאחר שהדלקת נרגעת אוכל לבצע ניקוי של הנקודות השחורות שהן המקור לתהליך הדלקתי. לאחר הטיפול ובמידה ונשארו סימנים כתוצאה מהאקנה, מומלץ לבצע פילינג ייחודי המיועד להבהיר/להעלים את הסימנים ולהביא את העור למצב אופטימאלי.

טיפול באקנה – הסיבות לאקנה הורמונאלי:

גורמים נוספים לאקנה:

  • אקנה קוסמטיקה: גם שימוש מוגזם בחומרי קוסמטיקה או כיסוי קומודונים קיימים על ידי מייק אפ, יעודדו יצירת קומודונים חדשים ויגרמו להתפרצות פצעי בגרות
  • מחלת האקנה עשויה להיות תופעה תורשתית
  • בתקופה של פעילות הורמונלית ערה כמו בגרות מינית או מחזורי וסת
  • בתקופה של מתח נפשי מתגברת התפוקה ההורמונלית מבלוטת יותרת הכליה
  • פעילות יתר של בלוטת החלב
  • הצטברות של תאי עור מתים
  • היווצרות חיידקים בנקבוביות העור- הגוף מפתח אלרגיה
  • גירוי או גירוד העור העשוי להוביל לתגובה דלקתית.